איגרוף: שיעורי איגרוף להגנה עצמית | Tim Pavel
top of page
תמונת קמג 2.jpg

.הגנה עצמית ואומנויות לחימה

TEAM PAVEL

.הגיע גם הזמן שלך

איגרוף תאילנדי

מואי תאי. זהו השם של אמנות הלחימה העתיקה שמקורה בתאילנד. מה שאנו מכירים בתור אגרוף תאילנדי - להתאגרף, לבעוט, להיאבק, תוך חידוד מיומנויות תנועה ועבודה בחתירה למגע ישיר. האגרוף התאילנדי, שיטת לחימה שפותחה והשתדרגה במשך שנים רבות, נחשבת לאחת מאומנויות הלחימה האפקטיביות ביותר, המשמשות להגנה עצמית ולפיתוח כוח, קואורדינציה, דיוק וסיבולת משתנה. במסגרת אימוני אגרוף תאילנדי אישיים או קבוצתיים, נלמד את יסודות אמנות הלחימה, עם אימונים מתקדמים ומקצועיים של אגרוף תאילנדי, נדייק ונפתח את יכולות ההגנה העצמית והחוסן האישי.

Element_edited.png
Element.png
Rectangle 1 copy 4.png
Subtle Shapes Transparent

למה שיעורי איגרוף תאילנדי?

IMG_1942_Small.jpg
Image by Austrian National Library
עבורי, היתרון הבולט ביותר של איגרוף תאילנדי, הוא הצורך לשמור על ריכוז מלא בזמן האימון. אימון המחשבה להתמקד בהתמצאות במרחב ובבניית אסטרטגיית פעולה בזמן אמת, תשפיע ותקרין על היום יום שלך, בכל סיטואציה מחוץ למזרן האימונים.

לימודי איגרוף תאילנדי להגנה עצמית אני מעביר במסגרת אימונים אישיים וקבוצות במכון TEAM PAVEL בכפר סבא ומרכז תל אביב וסדנאות ייחודיות לארגונים וחברות:

בוגרים ובוגרות: לימודי איגרוף תאילנדי מתקדמים בעצימות וכושר גבוה, חידוד מיומנויות תנועה ועבודה בחתירה למגע ישיר, לצד פיתוח יכולת הגנה עצמית, שליטה תגובתית ושמירה על מיקוד אינסטינקטיבי מנטאלי וקוגניטיבי.
נוער: אימוני אגרוף תאילנדי במסגרת תחרותית בענף הישראלי, הקניית כלים לניהול קרב, התמצאות במרחב ושיווי משקל.
נערים ונערות: אימוני איגרוף תאילנדי בסימולציות של מצבי אמת ומתן דגש על פיתוח סיבולת, כוח מתפרץ, ביטחון ותפקוד תחת לחץ.
ילדים וילדות: לימודי יסודות איגרוף תאילנדי מתקדמים, מעבר מהגנה להתקפה, בשילוב ליווי והקניית ערכים תחרותיים, התמודדות עם ניצחונות והפסדים ופיתוח מוטיבציה פנימית.
קטנטנים: קורס אגרוף תאילנדי הכולל את לימודי יסודות האגרוף, תנועה ספורטיבית וחידוד קואורדינציה, לצד פיתוח יכולות הגנה עצמית וחוסן אישי.

אם יש לכם שאלות נוספות בנוגע לשיעורי אגרוף תאילנדי - צרו איתי קשר ואשמח לענות לכל שאלה או בקשה!
Rectangle 1 copy 5.png

מה אומרים עלינו?

contact
לוגו Team Pavel-01.png
bottom of page