קורס קרב מגע למבוגרים - אימוני קרב מגע למבוגרים | Team Pavel
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תטים פבל

קורס קרב מגע למבוגרים

עודכן: 13 במרץ 2023

קרב מגע הינה שיטה מובילה בעולם להגנה עצמית המתאימה לכל גיל ולכל חתך באוכלוסיה.


קרב מגע הינה שיטה להגנה עצמית המבוססת על תגובות טבעיות של הגוף, אנו מאמינים כי אימון קרב מגע צריך להיות במסגרת ייחודית המשפרת ומגבירה את יכולותיו של המתאמן לעבור בצורה מיטבית ממצב של הפתעה, לניהול עצמי נכון במצבי לחץ ואלימות.


אימוני קרב מגע למבוגרים עם "TEAM PAVEL"

מכון "TEAM PAVEL" לוקח את הקרב מגע ומתאים אותו לצרכים הייחודיים והמשתנים של הגנה עצמית למבוגרים.


בקורס קרב מגע עם שיטות ההדרכה הייחודיות התפתחו עם השנים, תוך כדי לימוד הנושא והניסיון שהצטבר בהדרכות של קבוצות מבוגרים רבות.


במכון "TEAM PAVEL " אנו מאמנים לתת מענה למגוון רחב של מצבי אלימות ועימותי טרום-אלימות.

קורס קרב מגע כמענה לכך, מבוסס על ניסיון והדרכה רבת שנים של זיהוי ומניעת מצבי אלימות ומתן כלים מעשיים לתגובה פיזית מתאימה במידת הצורך.


קורס קרב מגע למבוגרים - יתרונות

קורס קרב מגע למבוגרים מהווה מסגרת ייחודית וחשובה לבניית כושר אירובי ואנאירובי, שיפור סיבולת וכח תוך פיתוח מיומנויות טכניות, רגשיות ומנטאליות.


אימוני קרב מגע למבוגרים מועברים במכון "TEAM PAVEL" על ידי צוות המאמנים המנוסים שלנו. המאמנים עוברים הדרכות מתמשכות וייעודיות בשיטה הייחודית למכון "TEAM PAVEL".


מכון "TEAM PAVEL" מקדיש לכל מתאמן מבוגר את מירב תשומת הלב בתחילת אימוניו, בשלב זה אנו בונים יחד עם המתאמן את תיאום הציפיות, הכולל תשאול רפואי, שאלון רקע קצר ואיפה היה רוצה לראות את עצמו בתום התהליך כל זאת על מנת להעצים את יכולותיו הפיזיות והמנטליות בקצב המתאים אישית לכל מתאמן ומתאמן.


קורס קרב מגע למבוגרים
קורס קרב מגע למבוגרים

איך נראה אימון קרב מגע למבוגרים?

במהלך האימונים במסגרת קורס קרב מגע למבוגרים המאמנים עוקבים באופן שוטף אחר תפקודו של כל מתאמן, קצב התקדמותו, מתקנים את הדרוש תיקון - כל זאת על מנת לשפר את ביצועי המתאמן לכל אורך הדרך.

בתום כל שיעור מבצעים סיכום של השיעור, מוודאים הפנמה והבנה של הנושאים שנלמדו, מקבלים משוב מהמתאמנים על ביצועי המכון, על מנת שאנו במכון "TEAM PAVEL" נמשיך ללמוד ולהשתפר בהמשך.


במכון "TEAM PAVEL" אנו מאמינים בתהליך למידה מתמשך ומטמיעים זאת כחלק מובנה מתוכניות האימונים שלנו.


אנו דורשים מהמאמנים במכון עקומת שיפור מתמידה, הבנה של צורכי המתאמן המבוגר והתאמה של החומר ליכולותיו האישיות.


בכל אימון במכון "TEAM PAVEL", אנו מקפידים על חימום וחזרה בסיסית על נושאים שנלמדו בשיעור הקודם. החימום יכלול לרוב תרגול טכני, מקצועי וקפדני על יכולותיו של המתאמן להתקיף או להגן.


לאחר שתרגלנו את טכניקות הקרב מגע, נבחן אותן תחת לחץ ועומס ויישום מעשי במהלך כל הקורס קרב מגע למבוגרים.


אנו מאמינים כי קרב מגע והגנה עצמית הינם תחומים של חוויה, על המתאמן לדעת לתפקד תחת לחץ ולהיות מסוגל לנהל את עצמו ואת סביבתו.


בקורס קרב מגע למבוגרים אנו מאמינים כי חניך בוגר אשר התאמן אצלנו תקופה יהיה יותר בטוח ביכולותיו ויידע להמנע ולמנוע אלימות.


מעוניינים להצטרף אלינו? מוזמנים ליצור קשר לגבי אימון קרב מגע בכפר סבא!



281 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
לוגו Team Pavel-01.png
bottom of page