קרב מגע לנשים - כל מה שצריך לדעת | TEAM PAVEL
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תטים פבל

קרב מגע לנשים

עודכן: 11 בינו׳ 2022


קרב מגע לנשים

קרב מגע הינה השיטה המובילה בעולם להגנה עצמית, הנגשת השיטה ומיקוד הקרב מגע ספציפית לנשים צובר תאוצה בשנים האחרונות בארץ ובעולם.


במחקרים שנערכו בשנים האחרונות, נלמדו והובנו ה"שיטות" בהן נשים מוטרדות/נתקפות. מחקרים אלו מראים שמרבית ההטרדות/תקיפות מתרחשות במעגלים הקרובים כגון מקומות עבודה, משפחה גרעינית ורחבה, חוגי מכרים ועוד.


ואילו מיעוט מההטרדות/ תקיפות קורים באזורים לא מוכרים כגון מועדונים, רחוב, פארקים וכו'.


מכון "TEAM PAVEL" לקח את הקרב מגע והתאים אותו לצרכים הייחודיים של הגנה עצמית לנשים. שיטות ההדרכה הייחודיות התפתחו עם השנים, תוך כדי לימוד הנושא והניסיון שהצטבר בהדרכות של קבוצות נשים רבות.


במכון "TEAM PAVEL" אנו מאמינים כי כל אדם חייב לדעת להגן על עצמו, אנו מתאימים את תוכנית האימונים ותכניה למתאמנת בהתאם למטרותיה, יכולותיה ומגבלותיה. הדבר לא שונה בלימודי קרב מגע לנשים.


אם בעבר ניתן היה למצוא מתאמנת אחת או שתיים בשיעורי הגנה עצמית, היום ניתן למצוא יותר ויותר מתאמנות המחפשות דרכים מאתגרות ללמוד איך להגן על עצמן ולהרגיש בטוחות בחיי היום יום, תוך כדי בניית כושר, שהינו תנאי חשוב והכרחי ביכולת הגנה העצמית.


על מנת להבין את הצרכים היחודיים של נשים ולמקד את השיטה להתמודדות עם איומים המאפיינים תקיפות נשים, עברנו תהליך אינטנסיבי עם "המרכז לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית" בתל אביב.


אנו נלמד לזהות, לשלוט ולנהל את עצמנו במצבי לחץ, נדע לשדר את המסר האסרטיבי המתאים לתוקף או למטריד, על מנת שיבין שאותנו לא כדאי להטריד או לתקוף וימנע חלק ניכר מהניסיונות.


כל מתאמנת אצלנו תדע, במידת ויהיה צורך, להפעיל כוח בזמן אמת, כאשר תהייה מופתעת או במצב של חוסר ברירה, ולפעול, על מנת להדוף את התקיפה.


נלמד את המתאמנות לבטל את היתרונות הפיזיים של תוקף פוטנציאלי, בעזרת שימוש בכלים וטכניקות שילמדו במכון "TEAM PAVEL" כגון תגובה מהירה ומדויקת לנקודות תורפה וכלים מתאימים נוספים.


הייחודיות של מכון "TEAM PAVEL" הוא בהתייחסות האישית ולהתאים את קצב למידה לכל אחד מהמתאמנים ו/או מתאמנות, כשהמטרה היא להביא את כולם לרמה הדרושה באימוני ההגנה עצמית.


בשיעורי קרב מגע לנשים אנו נדע לחזק אתכן פיזית ומנטאלית ונשקיע בכל אימון את מרב המאמצים עבורכן.

בואו להתאמן!!!


לפרטים נוספים על קרב מגע לנשים צרו איתנו קשר!


אולי יעניין אתכם גם לקרוא על - קרב מגע לנשים בתל אביב



71 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
לוגו Team Pavel-01.png
bottom of page