קורס קרב מגע לנוער: השיטה המובילה בעולם להגנה עצמית | Team Pavel
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תטים פבל

קורס קרב מגע לנוער

עודכן: 11 באוק׳ 2022

קרב מגע הינה שיטה מובילה בעולם להגנה עצמית המתאימה לכל גיל ולכל חתך באוכלוסייה.


שיטת ההדרכה במכון "TEAM PAVEL" בכלל ובפרט במסגרת קורס קרב מגע לנוער מפתחת יכולות התמודדות באמצעות מתן כלים מעשיים במצבי אלימות על ידי פיתוח התגובה הטבעית של המתאמן ויוצרת יכולת למעבר מהיר יותר לניהול האירוע.


במכון "TEAM PAVEL", שהשיטה הייחודית שפותחה על ידינו והותאמה לגילאי נוער כשיטה היעילה ביותר למניעה והתמודדות עם אלימות, מאמינים שיכולת זיהוי והבנה של מקרי אלימות ימנעו לחלוטין או במידת הצורך ישפרו את יכולות ההגנה במצבים אלו.


באימוני קורס קרב מגע לנוער נשים דגש על הבנה של התהליכים הפיזיולוגיים, הנפשיים והרגשיים שאנו עוברים במצבים אלו.


קורס קרב מגע לנוער
קורס קרב מגע לנוער

קורס קרב מגע לנוער במכון "TEAM PAVEL"


האימונים מועברים על ידי צוות המאמנים המנוסים שלנו. המאמנים עוברים הדרכות ייעודיות לנוער בשיטה הייחודית למכון "TEAM PAVEL".


במהלך האימונים, המאמנים עוקבים באופן שוטף אחר תפקודו של כל נער ונערה, קצב התקדמותם, מתקנים את הדרוש תיקון - כל זאת על מנת לשפר את ביצועי המתאמן לכל אורך הדרך.


בתום השיעור מבצעים סיכום של השיעור, מוודאים הפנמה והבנה של הנושאים שנלמדו, מבקשים לקבל משוב מהמתאמנים או הוריהם על ביצועי המכון, על מנת שאנחנו במכון "TEAM PAVEL" נמשיך ללמוד ולהשתפר בעתיד.


ה"אני מאמין" שלנו


במכון "TEAM PAVEL" וכחלק עיקרי מקורס קרב מגע לנוער אנו מאמינים בתהליך למידה מתמשך ומטמיעים זאת כחלק מובנה מתוכניות האימונים שלנו. אנו דורשים מהמאמנים במכון עקומת שיפור מתמידה, הבנה של צורכי הנוער והתאמה של החומר ליכולותיהם האישיות.


מבנה ההדרכה מבוסס על שלבי התמקצעות בקרב מגע ובנוי בשיטה שניתן לעבור מרמה לרמה לאחר הצלחה בבחינה רמה הבוחנת את הידע של המתאמנים בחומר הנלמד הרלוונטי.


הבחינה בוחנת את ההתקדמות ביכולות הטכניות, פיזיות ומנטליות של כל אחד מהנערים והנערות.

המכון מאפשר למתאמנים ומתאמנות להשתלב כמדרכים ומדריכות במכון "TEAM PAVEL".


בהתחלה כעוזרי מדריך הלומדים את שיטות ההדרכה הייחודיות שלנו ועושים את צעדיהם הראשונים בעולם ההדרכה בליווי צמוד של אחד המאמנים שלנו.


קורס קרב מגע לנוער
קורס קרב מגע לנוער

לאחר השלמת קורס המדריכים שלהם, הם עוברים חניכה צמודה ומשובים רבים על מנת ללמוד ושלוט בצורת ההדרכה הייחודית למכון.


אנו מאמינים שקורס קרב מגע לנוער והגנה עצמית הינם דרך חיים, אנו משתמשים בשיטה זו על מנת לתת למתאמנים אצלנו אופק התפתחותי, הגשה עצמית וכמובן חתירה למצוינות אישית.


בעזרת גישה זו, אנו במכון "TEAM PAVEL" מתווים דרך למתאמנים ומתאמנות בגילאי הנוער לבחור בספורט, הגנה עצמית וקרב מגע כדרך חיים בריאה יותר ושלווה יותר.


הצטרפו אלינו לקורס קרב מגע לנוער!!


85 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
לוגו Team Pavel-01.png
bottom of page