אימון קרב מגע בכפר סבא - שיעור קרב מגע מהמומחים | Team Pavel
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תטים פבל

שיעורי קרב מגע בכפר סבא

עודכן: 21 בדצמ׳ 2022

הקרב מגע פותח בישראל בשנות הארבעים של המאה העשרים על ידי אימי ליכטנפלד (שדה-אור).


בתחילתה, שיטת הלחימה של קרב המגע יועדה ליישומים צבאיים. לאחר מספר שנים, לימודי קרב מגע ושיעורי קרב מגע, הותאמו ליישומים אזרחיים שונים המאפשרים יכולות של הגנה עצמית גם עבור אוכלוסייה אזרחית במידת הצורך.


הקרב מגע אומץ על ידי גופים בין לאומיים רבים ומשמש כשיטת הגנה עצמית עבור גורמים אזרחיים, צבאיים וממשלתיים ברחבי העולם.


אחד הדברים הייחודיים במסגרת שיעורי ואימון קרב מגע בכפר סבא, הוא התאמתם למגוון קבוצות באוכלוסייה כגון: לימודי קרב מגע לגברים ונשים, וגם קרב מגע לנוער וילדים.


הקרב מגע מבוסס ברובו על התגובות הטבעיות של הגוף ולכן קצב הלמידה והתקדמות גבוהים. שיטה זו מאפשרת למתאמן בלימודי קרב מגע, לבנות יכולות תגובה ולהגיב נכון ובצורה נשלטת במצבי לחץ.


בנוסף הגברת וחיזוק הביטחון העצמי והגברת תחושת המסוגלות של החניך. להעלות את הכושר והסיבולת של החניך, לזהות מבעוד מועד מצבי אלימות ולדעת להימנע ממצבים אלו. התמדה באימוני קרב מגע בונה את היכולות המנטאליות והפיזיולוגיות של החניך.

שיעורי קרב מגע בכפר סבא
קורס קרב מגע בכפר סבא

לאימון קרב מגע בכפר סבא ב-טים פבל יש היסטוריה ארוכת שנים, מסורת עשירה ומוניטין בין לאומי.


בקורס קרב מגע בכפר סבא במכון " TEAM PAVEL", אנו מאמינים בפיתוח ועדכון מתמיד של טכניקת הקרב מגע, שינויים אלו מותאמים לשינויים בתנאים המשתנים בארץ ובעולם ובהתאמה אישית לכל אחד מהתלמידים שעמם אנו עובדים.


אימון קרב מגע בכפר סבא


בכפר סבא הוכשרו מיטב המומחים והמאמנים לקרב מגע הפועלים ברחבי הארץ ושמומחיותם, היא לימודי קרב מגע מקצועיים ומתקדמים.


לאורך השנים מאות חניכים ממדינות שונות בעולם הגיעו להתאמן במסגרת שיעורי קרב מגע בכפר סבא, כחלק מהתקדמות המקצועית שלהם בקרב מגע, הכנה לבחינות דרגה ברמות הסמכה גבוהות ואפילו כחלק מקורסי הכשרה שונים (קורס מדריכי ילדים, קורס מדריכים בסיסי).


עבור תושבי העיר המקומיים קרב המגע בכפר סבא היה במשך השנים והינו היום חלק מהנוף המקומי בכפר סבא, המכון הוותיק במרכז העיר, אירח כל יום מעל למאה מתאמנים בכל הגילאים ( מגיל חמש עד שמונים וחמש) בחמש קבוצות גיל שונות. לאורך השנים התאמנו במועדון בכפר סבא אלפי חניכים.


חניכים רבים אשר החלו את אימוניהם במכון כילדים וכבני נוער, חזרו להתאמן כבוגרים עם משפחתם ואף רשמו את ילדיהם על מנת להמשיך את המסורת ולהקנות להם את אותן מיומנויות והערכים אותם ספגו במשך השנים בהם התאמנו במועדון כצעירים ובוגרים.



קורס קרב מגע בכפר סבא


קורס קרב מגע בכפר סבא במכון Team Pavel


עם פתיחת המכון "TEAM PAVEL", עברה הפעילות למכון גדול יותר המתאים יותר לצרכים של לקוחותינו ומשמר את המסורת המשפחתית הייחודית, המאפיינת את הפעילות בקרב מגע בכפר סבא.


המכון מנוהל על ידי פבל שרייר, מדריך קרב מגע בדרגת מומחה 3 ועוסק באימון קרב מגע משנת 2004 - זה הזמן לאימון קרב מגע בכפר סבא!


שיעורי קרב מגע בכפר סבא מועברים על ידי צוות מדריכים מנוסה אשר עבר השתלמויות עם הכוונה ייחודית בקרב מגע המבוססת על הניסיון רב השנים שהצטבר במועדון בכפר סבא בניהולו של פבל שרייר.


אנו ממשיכים ועושים את המיטב לשפר את מסורת המצוינות של קרב המגע בכפר סבא עליה גדלנו והתחנכנו.


הצטרפו אלינו לאימון קרב מגע בכפר סבא!


אולי גם יעניין אתכם - קורס איגרוף | קורס אגרוף תאילנדי




1,091 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
לוגו Team Pavel-01.png
bottom of page