מאמן קרב מגע - קורס מדריכי קרב מגע | Team Pavel
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תטים פבל

מאמן קרב מגע

עודכן: 13 במרץ 2023

מיהו מאמן קרב מגע?

לחוויית אימון אופטימאלית ולהשגת תוצאות מרביות נדרשות ממאמן / ממורה קרב מגע טוב תכונות ומיומנויות רבות שנלמדות במסגרת קורס מדריכי קרב מגע.

  • מדריך קרב מגע צריך להיות מקצועי ובעל ידע מעמיק במגוון הנושאים אותם הוא מלמד, תוך כדי התאמה למגוון מתאמנים הכוללת יחס אישי לכל חניך למרות שהאימון קבוצתי ונמצא בקורס מדריכי קרב מגע.

  • יכולת לפתח יחסים אישיים טובים באימונים לגילאים ומגזרים שונים, (ילדים, ניער בוגרים ונשים) אכפתיות, הבנה למגוון המתאמנים, גילוי סבלנות וסובלנות לאופיים השונה של המתאמנים. בהדרכה מקצועית יש לזרוק את המילה הנכונה בזמן הנכון ולדעת מתי לתת לתלמיד לנסות להבין ולהתמודד לבד.

  • מורה לקרב מגע צריך לנהל את השיעור בצורה מקצועית ומסודרת, לשמור על קצב ההדרכה כך שהתלמידים ירגישו מאותגרים אך ברמה המתאימה ליכולתם, ניסיונם ולגילם.

  • הנושאים השונים בקרב המגע צריכים להיות מוצגים ומועברים בצורה מעמיקה, מקצועית ומרתקת ע"}י מורה לקרב מגע.

מאמן קרב מגע
מדריך קרב מגע

מאמן קרב מגע במכון TEAM PAVEL

במכון "TEAM PAVEL", שמים דגש על פיתוח מתמשך של יכולות הדרכה גבוהות ומקצועיות של המאמנים וכן על שיפור וקידום שיטות הקרב מגע עם התאמה לזמנים ולאתגרים העומדים בפני מגוון התלמידים שלנו.


מכון "TEAM PAVEL", עם קורס מדריכי קרב מגע, מקדם ומשפר את צוות המאמנים על ידי אימונים יומיים, סמינרים בשיטות הדרכה מתקדמות בהדרכת מומחים ממגוון שיטות ובעזרת השתלמויות מגוונות בנושאים הנוגעים ישירות לקרב מגע ולהגנה עצמית.


הדרכה אישית של מורה לקרב מגע


מאמן קרב מגע
מאמן קרב מגע

היכרות אישית של המאמנים עם כל אחד מהמתאמנים בקבוצות ההדרכה שלהם או במקרה של ילדים ונוער עם הוריהם, הינה אחת מאבני היסוד של שיטות העבודה שלנו.


שימוש במשוב הינה אבן יסוד ומשמש כלי מתמשך לשיפור. צוות ההדרכה במסגרת קורס מדריכי קרב מגע, מקבל משובים מהמתאמנים על בסיס קבוע.


לימוד המשובים מאפשר למאמן לשפר את האימונים ולהתאימם טוב יותר לחניכים.


המאמנים נפגשים על בסיס אישי עם כל אחד מהמתאמנים לשיחת משוב, על ההתקדמות ונקודות לשיפור וקשיים של החניך.


בונים תוכנית אישית לשיפור בהתקדמות לנקודות החלשות. וכמו כן מדריכים ברמה גבוהה ממשבים מדריכים ברמה נמוכה יותר - החבילה המלאה שקיימת אצלנו ב- קורס מדריכי קרב מגע.


אם אתם מחפשים מורה לקרב מגע, קראו גם בנושא:

346 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
לוגו Team Pavel-01.png
bottom of page