אימון אישי קרב מגע: הכל על קרב מגע באימון אישי | Team Pavel
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תטים פבל

אימון קרב מגע אישי

עודכן: 21 במאי 2023


אימון אישי קרב מגע

קרב מגע נחשב לשיטה היעלה ביותר בעולם להגנה עצמית.


קרב המגע אומץ על-ידי הצבא הישראלי כשיטת לחימה והגנה עצמית שתיתן מענה מהיר ויעיל במגוון סיטואציות שאנו עשויים להיקלע אליהן וצריכים להגיב בצורה יעילה כדי להגן על עצמנו.


אצל TEAM PAVEL אנו מציעים אימון אישי בקרב מגע. זוהי חוויה מעצימה אשר שמה את החניך במרכז.


במכון TEAM PAVEL אנו מציעים ליווי אישי וצמוד, בו המאמן לוקח את התלמיד ועוזר לו להציב ולחדד מטרות לעתיד ומוביל אותו יד ביד לעבר הפיכתו לאדם חזק ובטוח בעצמו, וכמובן מעמיק ומעשיר את הידע שלו כלוחם קרב מגע מיומן.


צוות TEAM PAVEL רואה באימון אישי קרב מגע שליחות, ולכן השיעורים מועברים בצורה הכי מושקעת ומקצועית שיש.


האימונים האישיים בקרב מגע מתקיימים אצלנו במכוני TEAM PAVEL בכפר-סבא, תל-אביב או בבית הלקוח ומועברים על-ידי אחד מצוות מדריכי קרב המגע מנוסים והמקצועיים שלנו.


צוות המדריכים של TEAM PAVEL מאמין בסטנדרטים גבוהים ומצויינות.


בואו נדבר על התוכן באימון קרב מגע

כאשר מדובר באימון אישי בקרב מגע, אנו שמים את הלקוח במרכז ומעמידים לרשותו מדריך מקצועי לקרב מגע, אשר ינחה ויוביל את התלמיד להתפתחות והשתפרות מתמדת.


במפגש הראשון ישב המדריך עם הלקוח ויבין את מגבלותיו הרפואיות אם קיימות ואת מטרותיו.


לאחר איסוף מידע זה, יבנה המדריך תוכנית אימונים המתייחסת לפיזיולוגיה הספציפית של המתאמן ויקח בחשבון גם את המחסומים הרגשיים והפסיכולוגיים של הלקוח.


כאשר מדובר באימוני קרב מגע ולחימה באופן כללי, המימד הפסיכולוגי והרגשי מהווה את המחסום והאתגר הגדול ביותר העומד בפני המתאמן המתחיל והמתקדם.


תוכנית אימוני קרב מגע מותאמת אישית

עבור כל מתאמן ומתאמן נבנית תוכנית אימונים מותאמת אישית ללקוח. המפגשים הראשונים יכללו עבודה ותרגול של יסודות הלחימה וקרב המגע, ותהווה מפגש ראשון של המתאמן עם לחימה והתמודדות עם לחץ ופחד.


המדריך המוסמך מטעם TEAM PAVEL יהיה קשוב למתאמן וידע להתאים את קצב האימון והתוכנית בהתאם ליכולותיו ולרצונותיו של המתאמן.


בשלבים מתקדמים יותר נלמד איך להתמודד עם מצבים קיצוניים יותר ויותר ונקנה למתאמן כלים ויכולות להתמודד עם הסיטואציה בצורה העולה על כל מה שהם קיוו או ציפו.


התרגילים והשלבים המתקדמים באימון אישים קרב מגע יכללו לימוד טכניקה ומיומנויות קואורדינאציה, שיידרשו בכדי להתמקצע ולהשתפר בקרב מגע.


האימון הפרטי בקרב מגע מתאים למתאמנים המעוניים להעלות את הכושר הכללי, את הסיבות האירובית והאנאירובית וכמובן את הכוח שלהם.


התנאי הכי חשוב להצלחה באימון אישי קרב מגע הוא התמדה.


כמו בכל תחום, אין קיצורי דרך בכדי להתמקצע בקרב מגע. מכון TEAM PAVEL מלמד טכניקות קלות שמבוססות על התגובות הטבעיות של הגוף. לצורך הפיכת התגובות האלה לטבע שני, יש צורך בתרגול מתמיד.


אימון אישי בקרב מגע הוא אימון אינטנסיבי שמטרתו היא לשפר את הטכניקות של המתאמן ולחזק אותו.


צוות TEAM PAVEL ילווה את המתאמן לאורך כל התהליך ויכין אותו פיזית ומנטלית בכדי להבטיח שכל אימון יקרב את המתאמן בקרב מגע למטרות שהצבנו ביחד.


הצטרפו אלינו עוד היום!

130 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
לוגו Team Pavel-01.png
bottom of page