קורס הגנה עצמית בתל אביב - מה כדאי לדעת? | Team Pavel
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תטים פבל

קורס הגנה עצמית בתל אביב

עודכן: 11 בינו׳ 2022


קורס הגנה עצמית בתל אביב

הצורך ברכישת מיומנות של הגנה עצמית תמיד קיים, אבל בשנים האחרונות אנחנו רואים עליה במקרי האלימות הן כלפי גברים והן כלפי נשים, בייחוד בערים הגדולות. הרצון לדעת להגן על עצמנו מפני מישהו שמבקש לתקוף אותנו ולהסב לנו נזק הוא בסיסי.


צוות ההדרכה המיומן של מכון TEAM PAVEL מתמחה בקרב מגע כשיטה היעילה ביותר להגנה עצמית. בקורס הגנה עצמית בתל אביב, אנחנו מתאימים את עקרונות הקרב מגע ללימודי הגנה עצמית ולצורך להתגונן באופן מיידי ואפקטיבי.


בקורס הגנה עצמית בתל אביב אנחנו עובדים עם גברים ונשים ומפתחים אצל כל מתאמן ומתאמנת את היכולת להתגבר על תגובת הקיפאון (Freeze) ולעבור למגננה אקטיבית.


נלמד לזהות פוטנציאל של הדרדרות מצב לאלימות, לנהל את עצמנו במצבי לחץ ולשדר לתוקף או למטריד מסר אסרטיבי, שימנע לא מעט מנסיונות ההטרדה או התקיפה.


המטרה של האימונים היא שכל מתאמן ידע כיצד להפעיל כח בזמן אמת ובתגובה לתקיפה בהפתעה או במצב של חוסר ברירה ולפעול נכון על-מנת להדוף את התקיפה ולהתרחק ממקום ההתרחשות.


קורס הגנה עצמית בתל אביב מועבר על-ידי צוות המאמנים המנוסים של TEAM PAVEL שמאמינים בתהליך למידה מתמשך ומטמיעים זאת כחלק מובנה בתכניות האימונים שלנו.


הגנה עצמית וקרב מגע – דרך חיים


בצוות של TEAM PAVEL אנחנו מאמינים שלהצטרף לקורס הגנה עצמית זה לא סתם עוד תחנה בדרך, אלא דרך חיים. קורס הגנה עצמית הוא מדרגה ללמידת קרב מגע ולמידת היכולת להתנהל באופן נכון ושקול אל מול מי שמולי.


מטרת-העל שלנו באימונים היא לאו דווקא להגיב לאלימות, אלא ללמוד איך למנוע אותה מלכתחילה. בקורס קרב מגע בתל אביב אנחנו מקנים למתאמנים ולמתאמנות שלנו הבנה עמוקה של מצבי אלימות וטרום אלימות ומעניקים להם את הידע כיצד למנוע את המצבים הללו, במידת האפשר.


הידיעה שאנחנו מסוגלים להגן על עצמנו מעניקה לנו שלוות נפש ומובילה לחיים רגועים ובריאים יותר.


כיצד מתנהל הקורס?


קורס הגנה עצמית מועבר בתל אביב והוא תהליך למידה קבוצתי. המאמנים שלנו מעניקים תשומת לב אישית בהתאם למטרות וקצב ההתקדמות האישי של כל מתאמן ומתאמנת. בתום קורס ההגנה העצמית ניתן להצטרף לקורס קרב מגע בתל אביב ולהמשיך את העמקת הידע!


הצטרפו אלינו עכשיו לקורס הגנה עצמית בתל אביב!


אולי יעניין אתכם לקרוא על -



76 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
לוגו Team Pavel-01.png
bottom of page