קורס הגנה עצמית בכפר סבא - מה חשוב לדעת? | Team Pavel
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תטים פבל

קורס הגנה עצמית בכפר סבא

עודכן: 11 בינו׳ 2022


קורס הגנה עצמית בכפר סבא

הצורך להגן על עצמנו הוא מהצרכים הבסיסיים ביותר. בשנים האחרונות אנחנו רואים עליה במקרי אלימות הן כלפי גברים והן כלפי נשים, בייחוד בערים הגדולות והיכולת להגן על עצמנו מפני מקרים של תקיפה בהפתעה הפכה מ'המלצה' לצורך של ממש.


מכון TEAM PAVEL בכפר סבא מתמחה באומנויות לחימה, ביניהן גם קורס הגנה עצמית בכפר סבא. המכון מחזיק בצוות הדרכה מקצועי המתמחה בשיטות היעילות ביותר ללימוד הגנה עצמית.


מטרת האימונים בקורס הגנה עצמית בכפר סבא היא להנחיל אצל כל מתאמן את הידע כיצד להפעיל כוח בזמן אמת ובתגובה לתקיפה בהפתעה או במצב של חוסר ברירה, וללמוד לפעול נכון על-מנת להדוף את התקיפה ולהתרחק ממקום ההתרחשות.


צוות המאמנים של TEAM PAVEL מוכשר לעבוד עם כל מתאמן באופן אישי ופרטני כדי לפתח את היכולת לעבור ממצב של קיפאון (Freeze) למגננה אקטיבית.

במהלך הקורס נלמד לזהות פוטנציאל הידרדרות של מצבים לאלימות, לנהל את עצמנו במצבי לחץ ולשדר לתוקף או למטריד מסר אסרטיבי, שימנע לא מעט מניסיונות ההטרדה או התקיפה.


הגנה עצמית וקרב מגע - דרך חיים


במכון TEAM PAVEL אנחנו מאמינים שלקיחת קורס הגנה עצמית זו לא סתם עוד תחנה בדרך, אלא דרך חיים. קורס הגנה עצמית הוא מדרגה בדרך ללמידת מיומנויות וקורס קרב מגע ולמידת היכולת להתנהל באופן נכון ושקול אל מול התוקף או המטריד שמולי.


מטרת העל בקורס הגנה עצמית בכפר סבא היא לאו דווקא להגיב באלימות, אלא ללמוד כיצד אפשר למנוע אותה מלכתחילה. איך ניתן לפתור סיטואציה באסרטיביות, אבל לא באגרסיביות. באימונים, צוות המדריכים של TEAM PAVEL מקנה למתאמנים ולמתאמנות שלנו הבנה עמוקה של מצבי אלימות וטרום אלימות, ומקנים את הידע כיצד ניתן למנוע מצבים אלו במידת האפשר.


הידיעה שאנחנו מסוגלים להגן על עצמנו מעניקה לנו שלוות נפש ומובילה לחיים רגועים ובריאים יותר.


כיצד מתנהל קורס הגנה עצמית בכפר סבא?


קורס הגנה עצמית מועבר במכון TEAM PAVEL בכפר סבא, הינו תהליך למידה אישי וקבוצתי. צוות מכון TEAM PAVEL מתמחה בזיהוי אישי של כל מתאמן ומתאמנת בקבוצה, והיכולת להביא אותם ואת שאר הקבוצה לקצב למידה אחיד ואפקטיבי.

הצוות יעבוד עם הקבוצה ועם כל אדם באופן אישי על חיזוק מנטלי וגם פיזי, בכדי להביא את המתאמן לתוצאות המירביות.


הצטרפו אלינו עכשיו לקורס הגנה עצמית בכפר סבא!


רוצים לשמוע גם על קורס הגנה עצמית בתל אביב? >>


19 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
לוגו Team Pavel-01.png
bottom of page