איגרוף נשים בתל אביב: היתרונות באימוני אגרוף לנשים בת"א | Team Pavel
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תטים פבל

איגרוף נשים בתל אביב

עודכן: 19 בפבר׳ 2023


איגרוף נשים בתל אביב

איגרוף נשים בתל אביב הוא ספורט שאנחנו דואגים למנף במכון TEAM PAVEL באופן מיוחד, משום

שהתרומה שלו עבור כל תחומי החיים בכלל ועבור נשים בפרט היא עצומה.


איגרוף קלאסי הוא לא "סתם עוד ספורט". מתאגרפים מצטיינים באיגרוף קלאסי קונים לעצמם שם עולמי והופכים למשפיענים ודמויות היסטוריות, הרבה מעבר ליכולותיהם בזירה משום שהצטיינות באיגרוף קלאסי היא לא סתם הצטיינות בעוד ספורט תחרותי. מדובר בהפעלת יכולות אינטליגנציה גבוהה, חשיבה טקטית ואסטרטגית, יכולות גופניות כבירות, מאמצים פיזיים ומנטליים עצומים והכל בא לידי ביטוי במצבי קיצון.


איגרוף נשים מצריך חשיבה מתוחכמת שמזכירה מאוד חשיבה של שחמט: ניתוח מתמיד של היריבה, תכנון מהלכים קדימה והתמודדות עם מהלכים מפתיעים של היריבה שמולי. בניגוד לשחמט, כל תהליכי החשיבה והניתוח צריכים להתבצע במצבים של לחץ פיזי ומנטלי גבוהים מאוד.


למה להתאמן באיגרוף נשים בתל אביב?

בצוות של TEAM PAVEL החלטנו לאמן איגרוף נשים בתל אביב משום שאיגרוף מעניק יכולות חשיבתיות ומנטליות שלא ניתן להשיג באמצעות שום ספורט אחר. זהו ספורט שמתאים באופן מיוחד לנשים ששואפות למצויינות לא רק בתחום אחד (פיזי, או מנטלי), אלא בכל תחומי החיים.


עבור נשים, לימוד איגרוף מעניק תחושה ייחודית של ביטחון ושקט פנימי. הידיעה שאת מסוגלת להתמודד עם מצבים של עימות, עם מצבים של קושי ועם מצבים שבהם מישהו תוקף אותך היא בעלת ערך עליון. תחושת חוסר אונים היא תחושה קשה שמלווה לא מעט נשים, בין אם חוו תקיפה ובין אם לאו. המיומנויות של איגרוף נשים לא מסתכמות רק בעבודה בזירה, אלא מלוות אותך בכל תחומי החיים, הן בתחושת ביטחון תמידית והן ברגעי אמת בהם את נדרשת להגן על עצמך.


מחקרים רבים הצביעו על ההשפעות החיוביות הרבות של אימוני איגרוף, מעבר לשיפור יכולות פיזיות. אימוני איגרוף נשים משפרים את יכולות הקואורדינציה והתנועתיות וזהו אימון מוביל בשיפור ופיתוח יכולות פיזיולוגיות וקוגניטיביות ושיפור ופיתוח חשיבה טקטית ואסטרטגית. היכולות מספורט הזירה עוברות היישר לחיים עצמם ומסייעות בפיתוח המצויינות בעבודה וביחסים הבינאישיים.


למה להתאמן באיגרוף נשים דווקא במכון TEAM PAVEL במרכז ולמי זה מתאים?

מתוך שנים של ניסיון והיכרות מעמיקה עם התחום של איגרוף נשים, צוות מכון TEAM PAVEL לקח על עצמו ללמד את התחום של איגרוף נשים בראיה אחרת ובגישה ייחודית המתמקדת בבניית הביטחון העצמי של כל מתאמנת ומתן כלים טכניים מותאמים לכל מתאמנת בהתאם לצרכים וליכולות הייחודיים שלה.


האימונים מתאימים לכולן, לנשים ללא רקע ספורטיבי שרוצות להתחיל "מאפס" ולנשים שמעוניינות ללמוד כדי להגיע לאיגרוף נשים ברמה תחרותית. הצוות שלנו מקצועי ומיומן ואנחנו נדאג לכוון אתכן לעבודה שמתאימה לכן ולהקפיץ אתכן קדימה ככל שתתפתחו ביכולות.


מכוני האיגרוף של TEAM PAVEL ממוקמים בתל אביב ובכפר סבא ואנחנו מציעים בהם לסטודנטיות אופקים תחרותיים באיגרוף נשים באיזור המרכז, מתוך ידיעה שמקורה בניסיון רב בהשפעה המקדמת והחיובית של תחרויות, בכל אספקט. חשוב לדעת שמתאמנת שתרצו להתאמן באיגרוף נשים ברמה תחרותית תהיה חייבת להגיע לרמה טכנית מספקת ולהפגין ידע והבנה מעמיקים ביסודות ובמהות של ספורט איגרוף נשים.


מצפים לראותכן כחלק מהמתאמנות באיגרוף נשים במכוני האיגרוף של TEAM PAVEL ולחוות איתכן את ההתפתחות והיתרונות הגלומים בעולם של איגרוף נשים בתל אביב.


קראי עוד על הגנה עצמית לנשים

34 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
לוגו Team Pavel-01.png
bottom of page