קרב מגע לילדים בתל אביב - למה זה חשוב? | Team Pavel
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תטים פבל

קרב מגע לילדים בתל אביב

עודכן: 16 ביולי 2023


קרב מגע לילדים בתל אביב

הורים רבים מודאגים ומתמודדים עם אתגרים בשילוב והתאקלמות של בניהם ובנותיהם במסגרות חברתיות, הן בבית הספר והן מחוצה לו. גם בבית לילד לא תמיד קל ולא פעם בעיות רגשיות, מנטליות, וחברתיות גורמות להסתגרות, תגובות לא מידתיות, ריחוק חברתי ועוד.


קרב מגע לילדים - פיתוח מיומנויות אישיות


חוג קרב מגע לילדים בתל אביב בגילאי 4-8 מהווה מסגרת ייחודית וחשובה לפיתוח מיומנויות פיזיות, רגשיות מנטליות וחברתיות אצל ילדים. אימוני קרב מגע לילדים במכון TEAM PAVEL בתל אביב מותאמים בפרט עבור האתגרים החברתיים וההתנהגותיים שילדים חווים בחיי היומיום שלהם.


תהליך בניית המיומנויות נבנה מגיל צעיר ומשלב בתוכו פיתוח יכולות של זיהוי עימותים והתמודדות שקולה ונכונה עמם. במהלך האימונים הילדים לומדים כיצד לנוע ולהניע נכון את הגוף, כיצד לשפר את הקואורדינציה וכיצד לפתח יכולות של הגנה עצמית!


התרגילים עליהם עובדים במהלך האימונים מפתחים את תנועתיות הגוף ויכולותיו, תוך עבודה על קואורדינציה בין עבודת ידיים ועבודת רגליים וביצוע משימות שמותאמות לדרגת הקושי של כל מתאמן ומתאמנת בנפרד.

באימונים של קרב מגע לילדים במכון TEAM PAVEL בתל אביב, הצוות שלנו מקפיד לשים דגש מיוחד על אתגור הילד בהתאם ליכולותיו ועל יצירת סביבה בטוחה ללמידה בונה, הן מטעויות וכשלונות והן מהצלחות והישגים שנרכשים לאורך הדרך.


חוג קרב מגע לילדים של מכון TEAM PAVEL


חוג קרב מגע לילדים של מכון TEAM PAVEL בתל אביב שם דגש על יצירת חוויית אימון רצופת הישגים אמיתיים. בחינות הדרגה שאנו עורכים כל מספר חודשים מהוות נקודות ציון דרך במסע שהילד עובר באימונים ומייצרות חוויה של חיזוק חיובית ותחושת שיפור תמידית.


צוות המדריכים הוותיק שלנו בעל ניסיון רב שנים בעבודה עם ילדים ועובר הכשרות ייחודיות וייעודיות לליווי ילדים באימונים באופן שתומך באתגרים שהם חווים. הצוות מעניק תשומת לב אישית לכל מתאמן ומתאמנת, גם כשמדובר באימון קבוצתי ובונה תכנית ייחודית המתאימה לכל מתאמן ומתאמנת לפי הצורך האישי.

כחלק מהשיפור וההתאמה של שיטת האימון לילדים, מקיים צוות המכון משוב שוטף ומתמשך עם הילדים והוריהם, מה שאיפשר לנו לשפר ולחדד את השיטה שלנו לאורך השנים.


חוג קרב מגע לילדים בתל אביב מוכיח כבר שנים כי האימון בקרב מגע לפי שיטתנו מביא לשיפור מתמשך ומהותי בקרב ילדים שסבלו בעבר מבעיות השתלבות חברתית.


אנחנו מאמינים ויודעים כי ילד שחש בטוח בעצמו מצליח להתמודד בהצלחה עם עימותים בחיים, הן בבית הספר, הן בין חברים והן בבית.


הנהלת המכון וצוות המדריכים בלימודי קרב מגע לילדים נענה ומתייחס במלוא הרצינות לכל פניה של ההורים בנוגע לבעיות המתגלות בבית הספר או בבית ומתבצעת עבודה משותפת מול ההורים להתמודדות ולמתן פתרון לבעיות שצפות לאורך תקופת האימונים.


מצפים לראות אתכם ואת ילדיכם בחוג קרב מגע לילדים בתל אביב בהקדם. צוות הנהלת המכון וצוות המדריכים שמחים תמיד לעמוד לשירותכם בכל דבר ועניין.

הצטרפו אלינו לחוג קרב מגע לילדים בתל אביב!

23 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
לוגו Team Pavel-01.png
bottom of page