קרב מגע לנשים בתל אביב: לימוד ואימוני קרב מגע לנשים | Team Pavel
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תטים פבל

קרב מגע לנשים בתל אביב

עודכן: 16 ביולי 2023


קרב מגע לנשים בתל אביב

מכון TEAM PAVEL מתמחה בלימוד מגוון תחומי לחימה, ביניהם גם קרב מגע. המכון מציע אימונים בקבוצות או באופן אישי ואף קבוצת נשים בלבד.

מדוע קרב מגע לנשים הוא דבר חשוב?

בלימודי קרב מגע לנשים במכון TEAM PAVEL, המדריכים מלמדים את שיטת ההגנה העצמית הייחודית ויעילה ביותר כיום להתמודדות עם מצבי אמת שאנו נתקלים בהם במהלך החיים.

קרב מגע לנשים בתל אביב הפך למבוקש מאוד בקרב קהילת הנשים, וזאת בעקבות עליה הן במקרי האלימות כלפי נשים והן בכמות הדיווחים. עליה זו מעודדת נשים רבות להצטרף ללימודי קרב מגע לנשים בכדי שיוכלו לרכוש מיומנויות ולדעת להתמודד ולצלוח מצבי אמת שונים.

הייחוד של קורס קרב מגע לנשים הוא לימוד היכולת להשתמש בתגובת ההתגוננות הטבעית של הגוף בזמן מתקפה ולעשות בה שימוש להגנה עצמית אפקטיבית בפני תקיפה בהפתעה.

שיטת הקרב מגע פותחה על-ידי אימי שדאור ליכטנפלד, יהודי הונגרי שהתאמן באגרוף ושאר אומנויות לחימה, וביקש לייצר שיטת התגוננות יעילה כנגד "תקיפות רחוב" מהן סבלו יהודים בהונגריה הפאשיסטית. כשעלה לארץ, פיתח את השיטה ולימד אותה במחתרת ההגנה ומאוחר יותר בצה"ל.

השיטה הוכחה כאפקטיבית ואומצה על-ידי צבאות נוספים ברחבי העולם כשיטה המובילה לתגובה והגנה בקרבות פנים-אל-פנים.

במהרה, יצאה השיטה של קרב מגע מתחומי הלחימה הצבאית וחדרה גם אל החברה האזרחית. השיטה הוכחה כיעילה ללימוד וליישום ולכן קורס קרב מגע לנשים הוא הדרך האפקטיבית ביותר עבור נשים כדי ללמוד כיצד להגן על עצמן מפני מצבים שמאיימים עליהן. כיום, קרב המגע הוא השיטה המובילה עבור נשים המבקשות להחליף פגיעות בתחושת ביטחון ומסוגלות.

לימודי קרב מגע לנשים בתל אביב במכון TEAM PAVEL

לאורך שיעורי קרב מגע לנשים במכון TEAM PAVEL צוות המדריכים מקפידים על ללמד את יסודות קרב המגע – לא רק איך להתמודד עם תקיפה, אלא גם איך ניתן להימנע ממצבים אלימים מלכתחילה.

המטרה האמיתית של קרב מגע, היא לא לגרום נזק (למעט במצבי קיצון נדירים), אלא להעניק לכל אחת מיומנות וידיעה שהיא מסוגלת להתמודד עם מצב אלים במידה ויקרה. מטרת-העל שלנו תהיה תמיד – למנוע את התדרדרות הסיטואציה לאלימות מלכתחילה ולהוריד את רמת האלימות.

קורס קרב מגע לנשים בתל אביב עם הצוות של TEAM PAVEL ייחודי בכך שאנו שמים דגש על אימון בהתאם לתגובות הטבעיות של כל מתאמנת וכך מאיצים את קצב ההתקדמות ואת מידת המסוגלות האישית שלך.

איך מתנהל קורס קרב המגע לנשים?

האימונים של TEAM PAVEL מתנהלים לפי ה'אני מאמין' של פבל שרייר, מייסד ומוביל המכון. קורס קרב מגע בתל אביב מועבר עם יחס אישי, וצוות TEAM PAVEL שם בו דגש על קשב והתאמה לצרכים שלך כמתאמנת.


הצטרפי אלינו ללימודי קרב מגע לנשים בתל אביב של Team Pavel!

106 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
לוגו Team Pavel-01.png
bottom of page