לימודי הגנה עצמית בתל אביב: שיעורי הגנה עצמית | Team Pavel
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תטים פבל

לימודי הגנה עצמית בתל אביב

עודכן: 14 ביוני 2023


לימודי הגנה עצמית בתל אביב

מכון TEAM PAVEL מתמחה בלימוד מגוון תחומי לחימה, ביניהם גם לימודי הגנה עצמית בתל אביב. המכון מציע אימונים בקבוצות או באופן אישי ואף קבוצת אימון המיועדות לנשים בלבד.


מדוע חשוב ללמוד הגנה עצמית בתל אביב?

בשנים האחרונות ניכרת עליה במקרי אלימות וכל כן חשוב לדעת איך להתגונן מפניהם.


על כן פותחו קורסי הגנה עצמית המסתמכים על תגובות לסיטואציות ויכולת היחלצות ממצבי קיצון.

קורס הגנה עצמית מאפשר למתאמנת לחוש ביטחון שתוכל להגן על עצמה והליחלץ במידת הצורך.


לימודי הגנה עצמית בתל אביב שם במרכזו את המתאמן ואת תחושת החוסן והביטחון שלהם בכל סביבה שהיא. מטרת הקורס היא להעצים את המתאמן ולתת לו כלים להתמודדות והגנה עצמית.


ספורט ההגנה העצמית משלב בתוכו אלמנטים שונים מענפי ספורט רבים ומתמקד ביכולת לזהות יתרונות של סביבה ולנצל אותם לצרכים שלך.


קורס הגנה עצמית לנשים בתל אביב במכון TEAM PAVEL

לאורך לימודי ההגנה העצמית במכון TEAM PAVEL צוות המדריכים מקפידים על להנחיל למתאמנים כלים להתמודד ולהילחץ מסיטואציות רבות ומגוונות אליהן הם יכולים להיקלע.


הקורס בהגנה עצמית לנשים מתמקד ביכולת לנטרל סיטואציה במהירות וביעילות ולאפשר למתגונן להוציא את עצמו מכלל סכנה ולהתרחק מהסיטואציה במהירות.


המטרה האמיתית של הגנה עצמית היא לא לגרום נזק (למעט במצבי קיצון נדירים), אלא להעניק לכל אחד מיומנות וידיעה שהוא מסוגל להתמודד עם מצב אלים במידה ויקרה. מטרת-העל שלנו תהיה תמיד – למנוע את התדרדרות הסיטואציה לאלימות מלכתחילה ולהוריד את רמת האלימות.


קורס הגנה עצמית בתל אביב עם הצוות של TEAM PAVEL ייחודי בכך שאנו שמים דגש על אימון בהתאם לתגובות הטבעיות של כל מתאמנת וכך מאיצים את קצב ההתקדמות ואת מידת המסוגלות האישית שלך.


איך מתנהל הקורס להגנה עצמית שלנו?

האימונים של TEAM PAVEL מתנהלים לפי ה'אני מאמין' של פבל שרייר, מייסד ומוביל המכון. קורס הגנה עצמית לנשים בתל אביב מועבר עם יחס אישי, וצוות TEAM PAVEL שם בו דגש על קשב והתאמה לצרכים שלך כמתאמנת.


הירשמו עכשיו ללימודי הגנה עצמית בתל אביב אצל Team pavel!

19 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
לוגו Team Pavel-01.png
bottom of page