מכון איגרוף בתל אביב - כל הסיבות להתאמן באיגרוף בת"א | Team Pavel
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תטים פבל

מכון איגרוף בתל אביב

עודכן: 13 במרץ 2023


מכון איגרוף בתל אביב

מדוע פתחנו מכון איגרוף בתל אביב?

איגרוף הוא לא "סתם עוד ספורט". מתאגרפים מצטיינים קונים לעצמם שם עולמי והופכים למשפיענים ודמויות היסטוריות, הרבה מעבר ליכולותיהם בזירה.


מייק טייסון, מוחמד עלי ואחרים, הפכו לשם שכל אחד מכיר משום שהצטיינות באיגרוף היא לא סתם הצטיינות בעוד ספורט תחרותי. מדובר בהפעלת יכולות אינטליגנציה גבוהה, חשיבה טקטית ואסטרטגית, יכולות גופניות כבירות, מאמצים פיזיים ומנטליים עצומים והכל בא לידי ביטוי במצבי קיצון.


מה הפלא שאלופי איגרוף הופכים לאגדות?


איגרוף מצריך חשיבה מתוחכמת שמזכירה מאוד חשיבה של שחמט: ניתוח מתמיד של היריב, תכנון מהלכים קדימה והתמודדות עם מהלכים מפתיעים של היריב שמולי.


בניגוד לשחמט, כל תהליכי החשיבה והניתוח צריכים להתבצע במצבים של לחץ פיזי ומנטלי גבוהים מאוד.


למה להתאמן באיגרוף?

בצוות של TEAM PAVEL החלטנו לפתוח את מכון האיגרוף בתל אביב משום שהאיגרוף מעניק יכולות חשיבתיות ומנטליות שלא ניתן להשיג באמצעות שום ספורט אחר וזהו ספורט שמתאים באופן מיוחד לאנשים ששואפים למצויינות לא רק בתחום אחד (פיזי, או מנטלי), אלא בכל תחומי החיים.


מחקרים רבים הצביעו על ההשפעות החיוביות הרבות של אימוני איגרוף, מעבר לשיפור יכולות פיזיות.


אימוני איגרוף משפרים את יכולות הקואורדינציה והתנועתיות והם מסוגי האימון המובילים בשיפור ופיתוח יכולות פיזיולוגיות וקוגניטיביות ושיפור ופיתוח חשיבה טקטית ואסטרטגית.


למה להתאמן דווקא באיגרוף במכון TEAM PAVEL בתל אביב ולמי זה מתאים?

מתוך שנים של ניסיון והיכרות מעמיקה עם תחום האיגרוף, צוות מכון טים פבל לקח על עצמו ללמד את תחום האיגרוף בראיה אחרת ובגישה ייחודית המתמקדת בבניית הביטחון העצמי ומתן כלים טכניים מותאמים לכל קבוצת גיל בהתאם לצרכים וליכולות הייחודיים שלה.


לכל קבוצת גיל יש תכנית עבודה מסודרת ומטרות מוגדרות שמובילות את המתאמנים להבנה עמוקה יותר של ספורט האיגרוף.


האימונים במכון האיגרוף שלנו בתל אביב מתאימים לכל גיל מגיל גן חובה ומעלה!


אימוני איגרוף בתל אביב לילדים ולילדות

לימודי יסודות האיגרוף, תנועה ספורטיבית וחידוד הקואורדינציה. בניית חוסן אישי וביטחון עצמי תוך הקניית ערכים תחרותיים בריאים. השתתפות בתחרויות לגילאים המתאימים.


ניתוח, לימוד והסקת מסקנות אישיות מהתמודדות עם נצחונות והפסדים ויישום המסקנות עבור כל מתאמן ומתאמנת באופן אישי תוך השמת דגש על פיתוח מוטיבציה פנימית ותחושת ביטחון מבוססת.


אימוני איגרוף בתל אביב לנערים ונערות

הקניית כלים לחשיבה טקטית ואסטרטגית בניהול קרב תוך כדי שמירה על עירנות, מודעות מתתמדת והתמצאות במרחב.


פיתוח יציבה נכונה, שמירה על שיווי משקל ויציבות תוך כדי קרב, השמת דגש על פיתוח סיבולת פיזית ומנטלית, שמירה על תחושת ביטחון פנימית ושיפור היכולת לתפקד תחת לחץ.


במסגרת האימונים יערכו הנערים והנערות מפגשים ראשונים עם איגרוף במסגרת תחרותית.


כל אלו תורמים לא רק לשיפור היכולות הספורטיביות, אלא לשיפור יכולות התפקוד והביצוע בכל תחומי החיים.


אימוני איגרוף לבוגרים ולבוגרות

לימודי אגרוף קבוצתיים בעצימות גבוהה ובכושר גבוה, שיפור החשיבה הטקטית והאסטרטגית וחידוד מיומנויות תנועה ועבודה קרבית.


האימונים מתאימים לכולם, לאנשים ללא רקע ספורטיבי שרוצים להתחיל "מאפס" ולאנשים שמעוניינים ללמוד כדי להגיע לאיגרוף ברמה תחרותית.


הצוות שלנו מקצועי ומיומן ואנחנו נדאג לכוון אתכם לעבודה שמתאימה לכם ולהקפיץ אתכם קדימה ככל שתתפתחו ביכולות.


במכון האיגרוף שלנו בתל אביב אנחנו מציעים לסטודנטים אופקים תחרותיים, מתוך ידיעה שמקורה בניסיון רב בהשפעה המקדמת והחיובית של תחרויות, בכל אספקט.


חשוב לדעת שמתאמן או מתאמנת שירצו להתאמן במכון האיגרוף בתל אביב ברמה תחרותית יהיו חייבים להגיע לרמה טכנית מספקת ולהפגין ידע והבנה מעמיקים ביסודות ובמהות של ספורט האיגרוף.


מצפים לראותכם כחלק מהמתאמנים במכון האיגרוף של TEAM PAVEL בתל אביב ולחוות איתכם את ההתפתחות והיתרונות הגלומים בעולם האיגרוף.



67 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
לוגו Team Pavel-01.png
bottom of page