איגרוף קלאסי במרכז - למי זה יכול להתאים? | Team Pavel
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תטים פבל

איגרוף קלאסי במרכז

עודכן: 19 בפבר׳ 2023


איגרוף קלאסי במרכז

איגרוף קלאסי הוא לא "סתם עוד ספורט". מתאגרפים מצטיינים באיגרוף קלאסי קונים לעצמם שם עולמי והופכים למשפיענים ודמויות היסטוריות, הרבה מעבר ליכולותיהם בזירה. מייק טייסון, מוחמד עלי ואחרים, הפכו לשם שכל אחד מכיר משום שהצטיינות באיגרוף קלאסי היא לא סתם הצטיינות בעוד ספורט תחרותי.


מדובר בהפעלת יכולות אינטליגנציה גבוהה, חשיבה טקטית ואסטרטגית, יכולות גופניות כבירות, מאמצים פיזיים ומנטליים עצומים והכל בא לידי ביטוי במצבי קיצון. מה הפלא שאלופי איגרוף קלאסי הופכים לאגדות?


איגרוף קלאסי מצריך חשיבה מתוחכמת שמזכירה מאוד חשיבה של שחמט: ניתוח מתמיד של היריב, תכנון מהלכים קדימה והתמודדות עם מהלכים מפתיעים של היריב שמולי. בניגוד לשחמט, כל תהליכי החשיבה והניתוח צריכים להתבצע במצבים של לחץ פיזי ומנטלי גבוהים מאוד.


למה להתאמן באיגרוף קלאסי?

בצוות של TEAM PAVEL החלטנו לפתוח מכון לאיגרוף במרכז וללמד איגרוף קלאסי משום שאיגרוף קלאסי מעניק יכולות חשיבתיות ומנטליות שלא ניתן להשיג באמצעות שום ספורט אחר וזהו ספורט שמתאים באופן מיוחד לאנשים ששואפים למצויינות לא רק בתחום אחד (פיזי, או מנטלי), אלא בכל תחומי החיים.


מחקרים רבים הצביעו על ההשפעות החיוביות הרבות של אימוני איגרוף, מעבר לשיפור יכולות פיזיות. לימודי איגרוף קלאסי, משפרים את יכולות הקואורדינציה והתנועתיות והם מסוגי האימון המובילים בשיפור ופיתוח יכולות פיזיולוגיות וקוגניטיביות ושיפור ופיתוח חשיבה טקטית ואסטרטגית.


איגרוף קלאסי במרכז - למי זה מתאים?

מתוך שנים של ניסיון והיכרות מעמיקה עם התחום של איגרוף קלאסי, צוות מכון TEAM PAVEL לקח על עצמו ללמד את התחום של איגרוף קלאסי בראיה אחרת ובגישה ייחודית המתמקדת בבניית הביטחון העצמי ומתן כלים טכניים מותאמים לכל קבוצת גיל בהתאם לצרכים וליכולות הייחודיים שלה.


לכל קבוצת גיל יש תכנית עבודה מסודרת ומטרות מוגדרות שמובילות את המתאמנים להבנה עמוקה יותר של איגרוף קלאסי.


האימונים במכון האיגרוף שלנו במרכז מתאימים לכל גיל מגיל גן חובה ומעלה!


אימוני איגרוף קלאסי במרכז לילדים ולילדות

לימודי היסודות של איגרוף קלאסי, תנועה ספורטיבית וחידוד הקואורדינציה. בניית חוסן אישי וביטחון עצמי תוך הקניית ערכים תחרותיים בריאים. השתתפות בתחרויות לגילאים המתאימים.


ניתוח, לימוד והסקת מסקנות אישיות, מהתמודדות עם נצחונות והפסדים ויישום המסקנות עבור כל מתאמן ומתאמנת באופן אישי, תוך השמת דגש על פיתוח מוטיבציה פנימית ותחושת ביטחון מבוססת.


אימוני איגרוף קלאסי במרכז לנערים ונערות

הקניית כלים לחשיבה טקטית ואסטרטגית בניהול קרב תוך כדי שמירה על עירנות, מודעות מתמדת והתמצאות במרחב. פיתוח יציבה נכונה, שמירה על שיווי משקל ויציבות תוך כדי קרב, השמת דגש על פיתוח סיבולת פיזית ומנטלית, שמירה על תחושת ביטחון פנימית ושיפור היכולת לתפקד תחת לחץ.


במסגרת האימונים יערכו הנערים והנערות מפגשים ראשונים עם איגרוף קלאסי במסגרת תחרותית. כל אלו תורמים לא רק לשיפור היכולות הספורטיביות, אלא לשיפור יכולות התפקוד והביצוע בכל תחומי החיים.


אימוני איגרוף קלאסי במרכז לבוגרים ולבוגרות

לימודים קבוצתיים של איגרוף קלאסי בעצימות גבוהה ובכושר גבוה, שיפור החשיבה הטקטית והאסטרטגית וחידוד מיומנויות תנועה ועבודה קרבית.


האימונים מתאימים לכולם, לאנשים ללא רקע ספורטיבי שרוצים להתחיל "מאפס" ולאנשים שמעוניינים ללמוד כדי להגיע לאיגרוף קלאסי ברמה תחרותית. הצוות שלנו מקצועי ומיומן ואנחנו נדאג לכוון אתכם לעבודה שמתאימה לכם ולהקפיץ אתכם קדימה ככל שתתפתחו ביכולות.


מכון האיגרוף של TEAM PAVEL

מכוני האיגרוף של TEAM PAVEL ממוקמים בתל אביב ובכפר סבא ואנחנו מציעים בהם לסטודנטים אופקים תחרותיים באיגרוף קלאסי באיזור המרכז, מתוך ידיעה שמקורה בניסיון רב בהשפעה המקדמת והחיובית של תחרויות, בכל אספקט.


חשוב לדעת שמתאמן או מתאמנת שירצו להתאמן באיגרוף קלאסי ברמה תחרותית יהיו חייבים להגיע לרמה טכנית מספקת ולהפגין ידע והבנה מעמיקים ביסודות ובמהות של ספורט האיגרוף הקלאסי.


מצפים לראותכם כחלק מהמתאמנים באיגרוף קלאסי במכוני האיגרוף של TEAM PAVEL ולחוות איתכם את ההתפתחות והיתרונות הגלומים בעולם האיגרוף הקלאסי.



77 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
לוגו Team Pavel-01.png
bottom of page