חוג קרב מגע לילדים: אימוני קרב מגע לילדים | Team Pavel
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תטים פבל

אימון קרב מגע לילדים

עודכן: 16 באפר׳ 2023

חוג קרב מגע לילדים בגילאים צעירים (4-8) מהווה מסגרת ייחודית וחשובה לפיתוח מיומנויות פיזיות, רגשיות, מנטאליות וחברתיות אצל ילדים בגילאים אלו.


אימוני קרב מגע לילדים במכון "TEAM PAVEL" מבוססים על ניסיון רב שנים עם התאמה ייחודית לאימוני ילדים.


אחד ממאפייני השיטה שלנו הינה עבודה מקצועית ואישית עם כל אחד מהמתאמנים בקבוצת קרב מגע לילדים, וזאת למרות שהאימון הוא קבוצתי.


כחלק משיפור והתאמה מתמידים של שיטת האימון לילדים, ישנו משוב שוטף ומתמשך עם הילדים והוריהם המאפשר את התפתחות השיטה לאורך השנים.


אחד מהנושאים שהורים רבים מתמודדים עמם הוא בעיות בהשתלבות חברתית של ילדיהם הן בבית ספר והן בבית, הנובעים בין היתר מבעיות רגשיות, מנטאליות וחברתיות הגורמות להם להסתגרות וריחוק חברתי.


אימון קרב מגע לילדים במכון "TEAM PAVEL" הוכיח, במשך שנים רבות בהן אנו עוסקים בהדרכת קרב מגע לילדים כי חל שיפור מתמשך ומהותי בהשתלבות חברתית לילדים שסבלו בעבר מבעיות אלו.


אנו מאמינים כי ילד המרגיש בטוח בעצמו מבחינה פיזית יוכל להתמודד בצורה טובה יותר עם עימותים בחייו ובבית ספר, עם חבריו ובבית.



קרב מגע לילדים
חוג קרב מגע לילדים

אימוני קרב מגע לילדים והכלים שמכון "TEAM PAVEL" נותן לילדים, בונה יכולות מנטליות, רגשיות וחברתיות המובנות בתוך האימונים הפיזיים.


בניית תהליך זה נעשה מגיל צעיר ומשלב בתוכו יכולות זיהוי עימותים והתמודדות נכונה עמם.


הילד לומד לנוע ולשפר את הקואורדינציה תוך פיתוח של יכולות הגנה עצמית.


התרגילים מפתחים את התנועתיות של הגוף, תוך כדי שילוב נכון של קואורדינציה בתנועתיות של ידיים ורגליים, וביצוע משימות בדרגת קושי מותאמת לכל ילד במהלך האימון.


אחת למספר חודשים אנו עורכים בחינות דרגה אשר נועדו להוות ציון דרך במסע שהילד עבר וליצור חיזוק חיובי להמשך התקדמות ושיפור.


במסגרת חוג קרב מגע לילדים אנו במכון "TEAM PAVEL" יודעים לאתגר את הילד במידה המתאימה ליכולותיו ולאופיו תוך כדי יצירת סביבה בטוחה עבורו ללמידה בונה, מטעיות וכישלונות.


צוות המאמנים במכון "TEAM PAVEL" עבר ועובר הדרכות ייחודיות באימוני לילדים, ומניסיון רב שנים למד לזהות תוך כדי אימון את הנקודות בהם יש לעבוד ולשפר עם כל אחד מהילדים.


צוות המדריכים בונה תוכנית ייחודית המתאימה לכל אחד המתאמנים על פי צרכיו.


הנהלת המכון או צוות המדריכים נענה ומתייחס לכל פניה של ההורים לבעיות המתגלות בבית הספר או בבית, ומתבצעת עבודה משותפת עם ההורים להתמודדות ומתן פתרון לנקודות שהועלו.


מצפים לראותכם באימון קרב מגע לילדים במכון "TEAM PAVEL" בהקדם וצוות המאמנים ישמח לעמוד לרשותכם לכל נושא ועניין.


ראו גם:



147 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
לוגו Team Pavel-01.png
bottom of page